Chilling!!!



här skulle jag ha behövt sätt ut idag. Det är gått och blivit svin kallt, helt plöstligt. Och självklart hade jag alldelles för lite kläder på mig. Höll på att trilla av trappan när jag stack ut huvudet genom dörren. Var nästan lite sen till skolan så jag hann ju såklart inte springa upp igen och byta. Hackade tänder säkert 20 minuter i på första lektionen. Men tills imorgon vet jag minsan bättre, då ska jag pälsa på mig som aldrig förr (då kommer väl en värmebölja in över Manhattan bara för att retas). Synd bara att vi inte har någon snö, men dom med allt annat så har det väl sin tid.

Vill även dela med mig den goda nyheten att jag nu äntligen har kommit igång med att köpa julklappar. Har inte köpt många men jag har börjat och bara det känns som en vinst. Trodde aldrig att jag skulle hinna utan att jag skulle behöva spendera dagarna innan jul med att springa runt som en förvirrad höna. Men som det ser ut nu så kanske jag kan checka av många av presenterna redan i NY och därmed slipper tänka på det när jag kommer hem. Sprang på dem i en affär på Upper West och jaghar kommit på nu att om jag slutar leta och tänka så hårt så kommer det att komma till mig.

Nu vankas middag, data läxa och Gossip girl.

XoXo


Kommentarer
Postat av: Göran

VAAA!!!??? Har dom golfaffärer på upper west!!??



SKOJADE BARA!!!!



Jag kände för att retas lite och nu mår jag mycket bättre, hur är det med dig!!??



Jag önskar mig egentligen ingenting, jo att få spendera så mycket tid som möjligt med alla nära och kära under vår vistelse i Estockholmo!!



Kanske anlitar dig eller Mumin i framtiden och då till att inhandla en avståndsmätare (golfpryl) till en vettigare peng än vad en sådan kostar i detta avlånga land!!



Kramar från sommarland!!

Favvo farbror´n!

2008-12-09 @ 11:02:34

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0