Try it again!

Nope, pa det fjarde skedde det inte, men idag ska det minsan bli av. Det ska jag se till. Morgonklass, hem och fixa lite saker och sen bar det av till Apple Store med A. Nu ar det inte bara empty words, nu ska den inhandlas. Gissa om jag ar exalterad. Detta kan nog bli arhundradets grej. Eller (for att koppa tv4) the grej of the day!

Kampar forovrigt med en stentuff accounting laxa, ett knepigt tal i Oral Communication och en essay i Sociologin. Vem har sagt att College ska vara latt?

Vadret ar bra, varmt och fint och jag mar prima ballerina. Tror jag i alla fall. Klockan ar bara 08:00 sa mycket kan ju handa. Men att vakna pa ratt sida ar ju en bra borjan!

Kram och puss pa er och ha nu en fin dag (eller en fin fortsattning pa dagen som for er har hallt pa ett tag)

Kommentarer
Postat av: Rille

Bruden,

Im with you spiritually. suck!

2008-08-05 @ 20:09:00
Postat av: Jossan

Åhh tack! Känner med dig....

Men du vet vart jag finns om andan skulle falla på...

2008-08-05 @ 21:53:55
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: Rille

Yes då tittar jag över en snabbis:)

2008-08-06 @ 21:08:43
Postat av: Jossan

Aaa precis, du är så välkommen... fast jag menade spklart inköp av iphone till dig! :)

2008-08-06 @ 21:26:54
URL: http://diamante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0