The sun is back!

Tack gode gud för det. Gissa vem som ska hit th park med bikinin på och spf i högsta hugg! Har saknat det så, ni vet  ju hur jag är när det gäller solning. Har fått massa goa böcker skickat till mig från mamma så jag har läsning så det räcker. Ljuvligt ska det bli.

Igår var segt. Bakis är ordet! Som tur var är Brian inte hemma så  jag fick soffan och tv:n helt för mig själv och där stannade jag hela dagen. Beställde till och med hem mat för att slippa röra på mig. klämmde nog 5 filmer och några SATC avsnitt. Hade datorn i knät och vattenflaskan på bordet så jag kunde ha haft det värre. Idag är en mycket bättre dag med ljusare utsikter. Gårdagen var även kantad av heavy rain och kraftig åska. Tack för solen som tittat fram idag!

Råkar också veta att familjerna Woll och Stenholm ska gå och se Mamma Mia filmen senare. Den vill jag ju också se. Fast jag måste plugga så det får bli en annan dag. 

Hur ser eran dag ut?

Kram!!! 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det där tycker jag lät som en perfekt sysselsättning en regning och tråkig dag :) Nu regnar det här också

puss

2008-08-03 @ 21:32:06

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0