Tanning all over igen!



Det har ar jag, igar. Eller ar det verkligen det? Nej, kanske inte i alla fall. Nog for att vi lag ute och solade for forsta gangen pa ett bra tag, men nara nagot vatten ar vi dessvarre inte. Kande hur mycket jag har saknat att sola da jag la mig ner pa handduken och kande kroppen fyllas av D-vitamin. Ni vet val forovrigt att D-vitamin kan kroppen endast fa fran solen, sa lite sol ar viktigt att fa.
Nu ar jag ganska bra pa att sola sakert men sa har i slutet pa sommaren kor vi pa en teknik som gar under benamningen "pressa". Man kan ocksa kalla det "steka" men jag valjer nog det forsta. Later lite mer sofistikerat, don't you think?

Annars hander har inte sa varst mycket. Har i och for sig en del lagenhetsvisningar att ga pa nere i Soho senare idag sa det ska ju bli kul. Forsoker att inte ha for hoga forhoppningar men det ar minsan inte latt. Vore sa kul att hinna "the one" nu. For er som kanske har missat det, eller om jag bara varit otydligt, sa letar jag nu lya tillsammans med en kopisa fran Lidingo. Jag fick ett mail fran honom for ett tag sen dar det stod att han skulle flyttat till New York (och faktiskt borja pa min skola) och tyckte att det vore roligt om vi kunde bo tillsammans. Patrik och jag gick i samma klass pa gymnasiet och var bra vanner da vilket ar varfor jag tror att det skulle funka mellan oss. Och sen underlattar det ju ocksa att han ar svensk.

Men men inte ar skrivet i sten sa vi far se hur det hela utvecklar sig. Nagot som ar sakert dock ar att jag haller er uppdaterade!

Chip och hoj! 


Kommentarer
Postat av: Görang

Åka så långt, dvs. flytta utomlands, för att träffa en Lidingökille (som inte gillar Gossip Girl!!??) är inte det bara fööör mycket!!??



Visste e´världen rätt liten och tillfälligheterna rätt stora!!?



Farbror G

2008-08-17 @ 22:27:22
Postat av: Jossan

Va??? Nje du Göran, nu tror jag att du har fått det om bakfoten. Jag har inte träffat en Lidingö kille här. Patrik som jag förmodligen ska bo med känner jag sedan gymnasiet och han mailade mig för ett tag sen och sa att han hade hört att jag bodde i New York och undrade om jag hade lust att bo med honom. Inget annat än så är det.

Och personen som inte gillar gossip girl är något jag jobbar på. Snart är hela världen hooked ska du se, haha!

Hade varit så som jag tror att du trodde att det var så hade det verkligen varit fööör mycket!!!

kram kram

2008-08-18 @ 01:30:49
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: Mumin

..hej hej..sounds too good to be true...a bigger place might be easier to find, amd the difference in rent usually is very small, oddly enough..AND the most important thing...you already are "just"best friends, so no complicated misunderstandings visavi relationships etc.....so Good Luck"...and leave it to El Professore to get things wrong...time to read that backlog of mail mein herrn...on both her blogs...and no you do not need to comment on the second one...we are happy as long as you can drag your tired tush to this one at least...be it skinny or slightly more filled out after all your summer grilling...we don't mind..do we El Diva...



Good Night.

2008-08-18 @ 05:17:51
Postat av: mumin ...igen

...forgot to mention, tomorrow my neighbors and I and maybe the gils...are going to "pressa" also...

with all the rain we have had there really has not been that many beach days, not that i have been in the mood either, but now with end of summer aproaching, suddenly I look at my white little round Muminshape, and well...less said the better...so here's to all the pressare...!!!!Ra Ra Ra...or maybe it should be D D D...hm..

2008-08-18 @ 05:23:20
Postat av: Görang

Hello!

Thanks for all your words about me, nice to see that I´m in your minds!!!

I didn´t know or haven´t seen any name on the friend other than Patrik, so I just asumed that it was one and the same, my misstake SORRY!!

I´m not going to visit Divas other blogg, girl cant you see how much I allready have to do!!??

I may not be aware of everything that happens on everyones bloggs, but I´m still in one piece and am happy with that... One or two more things to do could be too much...

Mumin, weight is no problem, there are only more to love...

Bye bye!

2008-08-18 @ 15:57:31
Postat av: Jossan

Now, don't fight.. don't read the blogs you don't want to read. I'm just happy that you guys are still stick with me on this one.

No need to apologize, everyone makes mistakes and I can agree on the fact that maybe I wasn't clear enough! My mistake then haha :)



More to love indeed, and do we every! Of course you're in our minds! Love to you!

2008-08-18 @ 16:04:48
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: Görang

It´s not about wanting to read!! It´s the fact that would have to comment on that blogg aswell!!

Göran

2008-08-18 @ 23:10:32
Postat av: Jossan

Of course not, totally not true, but as I said before I'm happy if you read either one :)

2008-08-19 @ 01:32:11
URL: http://diamante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0