Sverige!



Bor inte hemma for tillfallet och har darfor inte tillgang till dator pa samma satt, men hoppas ni forstar!
Gardagen blev slappardagen nummer 1!!! Vi gjorde ingenting (med stort I). For att ta det kort sa vaknade vi, kakade frukost, var svenska, gick ut, kom hem, var svenska, somnade!
Fast sa har var det egentligen:
Vi vaknade ganska sent och kande oss allmant sega sa vi bestammde oss for att ha en heldag i sangen/soffan. Skont! Sa vi ringde till och med och fick frukosten levererad till dorren. Ar det inte hojden av lathet sa sag!? Sedan bestammde vi oss aven for att vara valdigt svenska och bara till pa svenska filmer/serier sa under hela dagen kollade vi pa

Sunes Jul
Mysteriet pa Greveholm
2 Beck filmer
2 Wallander filmer
Nagra Parlamentet avsnitt
Co Segemyr


Ja. ni ser. Hur kul som helst da det verkligen inte var igar som jag sag dessa. Sunes jul har jag nog aldrig sett innan. Syster har forsokt fa mig att se den innan och jag angrar att jag inte sett den. Peter Haber ar ett geni! Sa kul!
Efter en lang, lang dag i horisontalt lage bestammde vi oss faktiskt for att ga ut pa en prommis, maste ju balansera upp allt latande. Det blev bade middag och kaffe-pa-maten ute.

En lugn dag som idag ska efterfoljas av en mer produktiv sadan. Vad vi ska gora for ni se senare!
Kram och kyss och mors!
  

Kommentarer
Postat av: Görang

HEJSAN!!!

För det första, måste jag säga att jag INTE läst tidigare inlägg, då vi kom hem för ett par timmar sedan och för det andra vem är VI!!?? Jag vet inte om något gått mig förbi eller om det är en kompis, alt. någon jag inte vet nått om!!!!???

Nu till saken... Jag fick det till måååånga filmer och serier som det tittades på och tänker mig tillbaka på hur bakis jag än har varit i mina dagar, att aldrig, ALDRIG har jag legat och eller tittat på så mycket tv på en och samma dag!!!!!!

Jag vill verkligen INTE moralisera, men HALLÅ, SÅÅÅ ILLA kan det väl inte ha varit i går!!??

Vi har kommit hem från Öland för några timmar sedan och har grillat lite och avnjuter just nu ett glas gott rött...

Nu vankas det kaffe och sedan efterrätt... Snart är det slut på allt vad sådant anbefaller, då denna gubbe har gått från lågprofil till lastbilsdäck under denna "hemska" sommar!!!!

Det har varit mycket av ALLT!!!

Vi hörs, om vi inte störs ( av allt jag skrivit!!??).

Kram från en nyfiken en!!

Göran

2008-08-09 @ 21:11:32
Postat av: Mumin

...see...if you just stayed put..in your little abode for any length of tiime, instead of galavanting around like a pack of hyenas...you would know what is what,who is who...and all those other little tidbits starting with W...so there...sorry starting with A...oops, must run..

..over and out..



Millebaci.

2008-08-10 @ 12:46:30
Postat av: Jossan

Goran: Hej hej pa dig, det var inte igar. Kul att hora fran dig! "VI" som jag/du pratar om ar nagon som an sa lange bara kan heta A. Jag kommer senare med lagesrapport men han ar min van. En snall van! :)



Precis sa var det igar, jag sa ju att vi var riktigt filmduktiga. Det ar ju verkligen inte ofta jag har en san dag, men nar jag val har det sa tanker jag minsan njuta. Och film ar kul!



Jag tror inte en sekund pa att lastbilsdack ar din nya profil. Give yourself a break, det ar ju anda sommar (eller var)... och sa illa tvivlar jag starkt pa att det ar. Om inte annat sa tror jag att du inte ar ensam med att kanna sa, jag ar pa din sida! En for alla, alla for en!

Kram kram



Mumin: Hahaha always so funny. Miss you and think about a lot. Love!

2008-08-10 @ 16:25:21
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: Jessica

nu blir jag stolt! Sunes jul for the world!!! :D

puss och kram

2008-08-15 @ 19:09:58
Postat av: Jessica

Förresten så saknar jag dig tokmycket jossankossan!!

2008-08-15 @ 19:16:07

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0