Sushi Samba!


Den absolut godaste måltiden jag har ätit någonsin. No question about it! Ska man äta underbar sushi är det hit man ska gå. Jag skojar inte, det var oväntat gott. Lax med mozarella och soja i form av sushi kanske inte låter så gott men det var mun-explosion på hör nivå! På bilden åvan ser ni den smaskiga efterrätten som mina vänner överraskade mig med. Chokladkake-bitar, kokos skumkaka, frukt, glass, kakor och annat gott som man doppade i den ljuvliga chokladsåsen i mitten. Så himla gott.

Jag fick fler prestenter. En stor flaska champagne och en beautiykit från Sephora med Marc Jacobs Daisy tvålar, ljus, krämer och penslar. Mina underbara vänner. Tack till er!

Efter sushi samba smet vi in på en liten bar för att bli lite mer på lyset, så vi svepte varsin drink i snabb takt. Kanske inte det smartaste men det funkade bra. Sen bar det av till Hudson Hotell och Hudson Bar (58th and 7th Avenue/ Lincoln Circle), vilket alltid är trevligt. Ganska mycket folk och bra musik. VI dansade natten lång tills det var dax att åka hem. Himla trevlig födelsedagskväll som jag är jätte nöjd med!

Nu måste jag dock dricka massa vatten och ta hand om den molande huvudvärken från gårdagens roligheter. Det är okej, lixom smällar man får ta. Har ni något annat bra bakis tips???

Kram och kram!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mmmmmm, ser kanon gott ut...ditt måste du ta mig när jag kommer. Låter som du hade en kanon trevlig födelsedagsfest med god vänner i New York natten. Dock får man oftast sota för det dan efter men det var säkert värt det.

Kram från mig till dig!

2008-08-02 @ 22:59:11
Postat av: Jossan

Haha nää riktigt så bra mår jag ju inte idag men det var värt det!

KLart du ska få besöka Sushi Samba, dit kommer jag att gå många fler gånger. Gärna 1 gång i veckan om jag får bestämma!



Saknar dig!

Puss

2008-08-02 @ 23:50:54
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Du åt alltså sushi med inslag av Italien, jag har aldrig sett att man blandar in mozarella, men det var säkert gott. I dag har vi haft det första riktiga regnet på väldigt länge, hela dagen har det regnat. Lite synd eftersom det var Pride-paraden i dag.

Kram från K

2008-08-02 @ 23:57:57
Postat av: Liza

Har precis tagit panodil och druckit en halv liters flaska vatten. Känns helt ok ;)

Efterrätten ser hetl underbar ut..



Älskar dig!!!

2008-08-03 @ 12:21:50
URL: http://entvatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0