Skinny jeans!



Idag ar en bra dag!
Vi har ett litet regnovader over Manhattan som for en gangs skull har dagigt med sig lite kalla vindar istallet for de varma, fuktiga vindarna vi brukar ha. Detta gor att det saklart ar lite kyligare i luften, nagot som alla utom jag verkar ta emot med gladje. Jag vill bara inte att sommaren ska ta slut riktigt an.

Det positiva ar dock att jag faktiskt har dragigt pa mig ett par jeans dagen till ara. Japp, that's right och det ar inte vilka jeans som helst. Det ar mina skinny jeans (alla tjejor vet vad jag pratar om). Det ar ett par jeans du bara inte kan slanga ut, som du sparar langst in i garderoben med forhoppningen att en dag komma i dem igen, och den dagen ar kommen for mig. Jag har mina blaa/stretch/stupror fran Monki. Stl ar liten och jag trodde aldrig att jag skulle komma i dem, men jag ar glad att jag testade. Nog for att de sitter lite tajt (tank korvskin) men det ar vart det. Kommer jag i dem ska jag minsam bara dem, det spelar ingen roll hur det ser ut.

Har ni nagot plagg ni bara inte kan komma er for att slanga?
(Jag har nog fler plagg om jag tanker efter, men mina skinny jeans kommer nog forst!) 


See you later Alligagtor!
  

Kommentarer
Postat av: carin lindman

Jag har nog också något plagg som jag knappt kommer i eftersom jag tyvärr har gått upp i vikt sedan jag blev sjuk, jag har nämnligen börjat äta kakor och sånt du vet och det är inte bra. Men att du kommer i dina byxor är inte så konstigt eftersom du är i farten hela tiden eller hur?

Jag skulle vilja kommentera det Solweig skrev sist om att du inte visste vad det handlade om att Söndagar var jobbiga, man kan tycka det också även om man inte har jobb och barn det kan vara jobbigt ändå så det så!

Och ja vi ska hålla en plats på flyget till dig när vi åker till Malmö självklart det är bara och packa väskan för du behöver väl inte så mycket (ha,ha).

Jag ska säga att vädret är inte så roligt här heller.

kram från din enda faster

2008-08-12 @ 18:13:45
Postat av: Görang

Har nog slängt alla plagg som jag skulle kunna tänka mig att spara !!??

Jag skulle vilja kunna passa i jeansen på bilden, killens alltså!!!

För mycket god mat och dryck i sommar har medfört en ökning av gubbens vikt och magomfång!!

Tja!

2008-08-12 @ 20:23:51
Postat av: Görang

Du Diva, hur är det med din lägenhet!!?? Är det så att A hyr den tills du återvänder eller är det tidbegränsat? Vad är statusen på A´s lägenhet!!??

Göran

2008-08-12 @ 21:08:21
Postat av: Jossan

Hej hej!

Carin: Visst handlar det om vad man ate roch inte ater. Men sedan spelar motionen en otroligt viktig roll och manhar ett val i allt man gor. Jag ar en av dem som starkt tror pa hemligheten bakom vardagsmotion, sa det ser jag till att fa mycket av (sa kommer man nog ner i sitt favvo plagg tillslut) men det ar som sagt ett spel mellan mat och motion. sa lange man ar klok och tanker pa halsa.

Goran: Inte tror jag alls pa att du har okat i omfang. Om sa ar fallet blir det ju bara mer av det goda :) Vad betraffar lagenheten tror jag val att det ar sa att A far bo dar sa lange han vill eller tills jag flyttar hem och da vill ha den. Vad som har skett med hans lagenhet vet jag tyvkarr inte. Dar kan jag bara hanvisa till A.

Hoppas det hjalper lite. Kram kram

2008-08-13 @ 13:34:44
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: Mumin

....I have a very beautiful soft yellow little suit, that I can not get into, nor am willing to part with it...and just to be clear...it will take a lot more than just diet and exercise...more like a miracle...

...and guess what..the sun is shining,the sun is shining...after 8 straight days of rain...one almost feels one should run around town shouting it out, much like Chicken Little did in that famous childrens storybook...when she ran around the farm calling out.."the sky is falling...the sky is falling.."...



Loud and proud !

2008-08-13 @ 16:39:22
Postat av: Görang

Mer av det "goda"!!!??? Njae, helst inte, det finns nog mycket av mig som det är. Däremot stämmer detta in på Mumin!!

Håller med om motion och det har forskats mycket om detta och jag bara håller med om att "lagom" motion ALDRIG är fel!!!!

Good for you M, finally sunny weather, it´s sooo boring with the rain!!!

I loved parts of Chicken Little!!!

Go girls!!

EL P!

2008-08-13 @ 20:40:46

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0