Scandinavians in the house!



Det blev ingen Iphone igar heller. NI skulle ha sett kon! Helt galen hysteri fortfarande sa jag har andrat min taktik. Det ar nagot jag far lara mig pa mitt business college, att om en vag inte funkar sa ger man inte upp, man byter bara taktik. Bra va? 
Nu ska jag i alla fall ta reda pa allt jag vill veta fran internet istallet. Orkar anda inte sta i ko i flera timmar bara for att fa prata med en Apple- manniska som anda ar trott pa folk och att svara pa dumma fragor. Jag ska ta reda pa allt jag behover veta och sedan bestalla telefonen online. Da kan jag till och med fa mitt namn ingraverat pa baksida utan extra kostnad och hemskickad inom en vecka. Snabbt, smidigt och ko-fritt!
Har satt A (my personal slave) pa att ta reda pa allt jag behover veta eftersom jag inte har tid sa far han redovisa for mig nar jag kommer hem. Himla skont :)



Vi tva spenderade forovrigt en underbar dag pa stan igar. Nar vi vande i dorren till Apple Store bestammde vi oss for att ga pa stan istallet. Shoppade lite, tittade lite och skrattade massor. Eftersom jag bara hade en kvallsklass sa hann vi med en lang lunch pa Scandinavian House (34th street and Park Avenue). Raksallad, potatis sallad, lax, sill, bland saft, princess tarta, Gevalia, rodbetor, kottbullar, och fincrisp var bara nagra av alla saker vi stoppade i oss. SH har ocksa en design shop som bland annat saljer Marimekko, Svenskt Tenn, Sno (smycken) och Desingtorget. Kul att ga runt och kolla. Svensk designar ju overlag sa populart bade har och runt hela varlden (nej inte bara Ikea). Go Scandinavia!

Kommentarer
Postat av: råck nisse 48

Hej eller Halo eller mors joss från råck nisse 48 hur läget om 3 till 4 veckor kan du gå in på --- al-art.se och se pä min tavel-duk utställning om Jerry och Linus fixar foto-diggtal

råck nisse 48 = Arne lindman



2008-08-06 @ 23:23:26
Postat av: Kerstin

Lite roligt att läsa din blogg när "prickarna" saknas. För mig betyder ko-fritt något helt annant än för dig.Vi har regn i dag igen!!! urtrist, man blir ju rädd att sommaren är över.

Kram till dig från mig

Kerstin

2008-08-07 @ 12:34:44
Postat av: Jossan

Haha.... ja ko fritt ar ganska kul!!! Finns flera sana ord som latt kan ge en tankestallare!

men trist med regn, har varierar det men ar ju i alla fall valdigt varmt fortfarande. Har ni alla borjat jobba an eller? Jobbigt i sa fall!



KLart jag ska ga in pa den hemsidan... det ska bli jatte kul.hojta bara till nar det ar klart! Grattis till det!



kram kram pa er!

2008-08-07 @ 16:20:27
URL: http://diamante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0