No news...

Kanner inte att jag har sa dar fasligt mycket att skriva om idag sa jag tanker bara namna min avundsjuk mot kusin L och hennes van E som idag aker till Rom for en langweekend med skoshopping, strosande langs smagator, vindrickande och njutning. Eh, hur bra far ma ha det, med de ar sa varda resan och kan egentligen bara hoppas pa att fa se kort nar de kommer hem (vagar jag ocksa saga att jag hoppas pa en liten present?!) Na skamtasido, jag hoppas saklart verklilgen att de far det bra och att de njuter riktigt ordentligt, men om jag kanner min kusin val (vilket jag vet att jag gor eftersom vi ar sa lika) sa ar njutningsfragan inget problem!

Sen vill jag ocksa passa pa att gratulera Madonna som for en vecka sedan fyllde the big 50 men som i dagarna drog igang sin nya turne. Och gissa vem som ar forband!? Jo varan egen Robyn. Mega ballt tycker jag. En gammal veteran moter en ny, frasching... bra koncert som jag garna skulle ga pa.

Nope, nu har jag en lunch i Bryant Park som vantar tatt foljt av lagenhetsvisning och kvallsklass!

Har ar det forresten fint vader. Hur ar det hos er?

Kram och hej! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hos oss är det åter vackert och ganska varmt!!

Jag hörde härom dagen att Robyn slulle vara förband åt Madonna och jag håller med dig, COOLT!!

Rom lät ju för all del inte helt tråkigt det heller!!?? Själv dröjer det länge innan det är någon ledighet, fast kanske drar vi norröver i vinter nån gång och åker "lagg" eller "bräda"?? Vi får väl se om vi hittar nått som inte kostar skjortan och halva kostymen!!??

Om någon har en bra kontakt (gärna Sälen eller nått!?) som inte är för långt från backarna och kostar rimligt mycket, kan ni väl förmedla denna kontakten!!?? Jag hoppas inte så mycket på det, men varför inte ge det ett försök!!?? Ska nog ta upp det på min blogg också, har bara inte tänkt på det!!??

Ha en härlig lunch och lycka till med lägenhets-titten (och skolan!).



Favvo farbror´n!!

2008-08-28 @ 09:59:54
Postat av: Jossan

Jaaa gor det. Ta upp det. Ratt som det ar sa dyker det upp nagot bra. Jag ska ocksa halla utkik och tanka vilka kontakter jag kan ha. Langtar for ovrgit ocksa efter att fa aka skidor, det var ett bra tag sen sist.



Har ar det ater igen fint vader och varmt sa ingen klagan pa det.



Kram kram!!!

2008-08-28 @ 15:29:42
URL: http://diamante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0