Meltdown on the street!

*Ring ring*

Jag: Hello!?
Woman: Hi, is this Joséphine?
Jag: Yes it is, how can I help you?
Woman: I'm calling from At&t to tell you that your Iphone is in our store on 86th street for you to pick up.
Jag: iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Woman: ?????

A tar över telefonen och säger: I apologize for my friend, she's aparently experiencing a meltdown of some sort, can I help you?
Woman: Just tell your friend that she has to pick up the Iphone within 7 days.
A: Will do. Thank you!
Jag: iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii





Note: iiiiiiiiiiiiiiiiiiii = lycka!!!

Kommentarer
Postat av: Mumin

....old news.....we heard you all the way up here....got people on the beach worried ,and looking around thinking it was some kind of sonic phenomenan....and talking about beach...today gassade vi...



Congrats..

2008-08-19 @ 04:01:15
Postat av: Görang

I was experiencing the same, only in somewhat smaller proportion...

Mumin, tack för det inlägget, det ville vi INTE höra eller läsa om!!! I dag är himlen gråskalig och risken för regn är överhängande!!

Jag tycker att du förtjänar lite gassande, även om jag blir lite avundsjuk...

Love ya girls!!

Ps. Vad har ni gjort för att skrämma bort Rille!?Ds



El P!

2008-08-19 @ 08:06:50
Postat av: Görang

Glömde säga,

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

Lycka till med din nya tekniska leksak!!

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!

Själv ska jag få en ny arbets-mobil!

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!

som tydligen är vit och rosa!!??

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!

Nåja, bara det går att ringa på den...

Pappa Thomas hade kanske en Ericssonare till mig privat och den jag hade tidigare var jag så himla glad för!!

Ha det bäst, din gamla plugghäst!!

El P!

2008-08-19 @ 08:10:55
Postat av: Jossan

Haha no you did not hear me all the way up there. But you certainly could have. A told me that my iiiiii was pretty loud :)



Vi och rosa sager du....? inte illa maste jag saga. Hoppas den ar lika bra som min forhoppningsvis ar. Haller dock med om att vi inte vill lasa fler kommentarer som den forra av Mumin. Vi vill ocksa ha fint vader som vi kan vara ute och njuta av.



Pappsen ar allt bra snall han, och telefoner har han gatt om sa det ar inte mer an ratt. Ta du en av honom :)



KLart jajg ar en plugghast, och en stolt sadan!

Kram kram pa er!

2008-08-19 @ 13:46:32
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: Jessica

hahaha du är rolig puss!

2008-08-21 @ 15:59:15

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0