Mamma och jag igen!



Nu ar det bokat och klart!
Mamma kommer till New York och mor-dotter enheten blir igen fullandad! Jag ar sa glad att jag skulle kunna spricka. Jag vill bara planera vad vi ska gora, vad vi ska se, vart vi ska aka, vart vi ska shoppa och pa vilka restauranter vi ska ata. Allt vill jag ha utstakat for att maxa tiden till fullo. Sen vill jag aven fa in lite "oss tid" som ska ga at att bara vara med varandra. Halla handen strosandes genom Central Park eller bara sitta vid en kant och dingla med benen :)

Hon kommer i och for sig inte forran den 20:e september sa lite tid finns ju allt till att planera och bestamma. Men det kanns som om tiden kommer att ga annu fortare om jagbara planerar lite till. Jag aterkommer saklart med uppdateringar pa hur schemalaggningen gar. Ni far mer an garna komma med tips och ideer, kanske sadant som ni sjalva skulle vilja se och gora nar/om ni kommer! Jag ar oppen for allt och det tror jag mamma ar ocksa!

Nu blir det mer skola och fler lagenhetsvisningar i eftermiddag. Inte helt fel de vi sag igar men vill garna se annu fler. Kanner pa mig att den ratta fortfarande finns dar ute och den tankate jag hitta snart, garna idag!
Vi har himla fint vader och det ar en skon mandag i ovrigt. Ska val inte prata for fort dock, nagot kan ju dyka upp.

Kram och hej! 

 

Kommentarer
Postat av: carin lindman

Kul att mamma kommer över, jag kan inte säga vad ni ska göra för jag vet inte vad man gör eller hur? hoppas att du hittar en lägenhet och att Patrik kanske kan hyra med dig så blir hyran inte så mycket. Det måste vara jättebra om du hittar något så att du känner dig mer tillfreds.

kram från din enda faster

2008-08-18 @ 21:06:27

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0