It's all about the money!



Har köpt nya solglasögon. Silver i pilotmodell, lite inspirerade av ElvisScoop.
Skitsnygga verkligen och här är ju sommaren inte över än på ett tag, så ett bra köp!

Var även och beställde Iphonen igår också. Så om 7-10 dagar är den min! Kan ni fatta? En underbar känsla och då kan jag blogga från telefonen, no matter where I am. Sweet. Och då ska no får bilder på mig med den in action.
Keep tight!

Ska ut på middag med tjejorna senare så vi får se hur kvällen urartar sig. Kan ju gå hur som helst när vi är i farten. Vad jag har haft för mig den senaste tiden kommer att klargöras snart, jag lovar. Har dock haft massa prov i skolan under veckan. Men midtermsweek har klarats av riktigt bra och jag känner mig helnöjd.

Trevlig helg och älg!  


Kommentarer
Postat av: Liza

Trevlig ägl kära du!

2008-08-15 @ 22:00:03
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Mumin

...ok inga egentliga kommentarer..only observations this time...between you El Diva and Liza with a Z, you could open up your own "cool shade shop"...just an idea...and I trust you or somebody has done all the home work on the iphone, so no more comments about that either...

...so now to mormors trip down memory land regarding the names of you two...Lisa is DEFINITELY not the same as LIZA with a Z...!!!!

...just try to imagine Liza Minelli as a plain old Lisa...oh no..definitely not...so dear "mormor" you just keep practising saying Liza with a Z...

think of the word lie (as in juga), then add a Z sound, not s, and then end with an A sound...try it, next time you meet up with her...

..but no matter ...both girls have lovely names...



Baci !

2008-08-16 @ 00:02:15
Postat av: Jossan

Research has been made so don't wory! It's a great phone and one I've wanted for long so I'm happy!



Liza and Lisa is quite different, Mumin has made that clear to me, bu tI'm not sure cousin wants to be connected to Liza Minelli for the rest of her life. To us, she's always going to be Lisa (with a z)... And as for me Jossan, Josie, or El Diva... I like all of them och som man sager pa svenska:

kart barn har manga namn!!

2008-08-16 @ 16:54:22
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: mormor

Hallo Mumin!

I can say LIZA with Z as Liza Minelli. Jag tycker det är bättre med LIZA därför att vi förr i tiden förknippade namnet Lisa med en serie där figurerna hette Lisa och Sluggo.

och det var inte så kul (men det var då det).

Kram till en mysig mumin





































2008-08-16 @ 18:23:07

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0