Födelsedagspresenter!



Som jag nämnde i det förra inlägget så fick jag många fina födelsedagspresenter. Det kom ett stort paket från Sverige som innehöll massa svenskt godis (nappar, lakritsnappar, salta nappar, djungelvrål och tukisk peppar) samt spel (yatzy) och leksaker (såpbubblor). Det var nog den finaste och roligaste presenten. Tack Malin, Jerry, Thea, Elias, Carin, Arne, My, Johanna. Sedan fick jag pengar och böcker av fina Peter. Tack. Av mammsen fick jag ju pengar till en ny Iphone som förmodligen kommer att inhandlas i helgen. Tack! Tack mormor för pengarna!
Och ett lika stort tack till alla underbara grattis kommentarer och lyckönskningar! Det värmer gott ska ni veta! Väldigt härligt!


Rosa, fina paket!






mums mums! underbar syn!





jätte fina blommor från Brian!

Ja, som ni ser, jätte fina och roliga saker. Ska snart iväg och hämta ett till paket från Sverige så vi får la se vad det innehåller!

Kram och puss på er! Ikväll blir det party!

Kommentarer
Postat av: Görang

Have fun!!!

2008-08-02 @ 08:52:45

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0