Ett, tva, tre, pa det fjarde ska det ske...



Sa passade att det faktiskt ar den 4:e idag. Det jag talar om ar forstas Iphone! Ska det bli idag som den inhandlas? Planerar att palla mig till Apple Store (hoppas att kon inte ar allt for lang) och klamma lite pa den, prata med en kunnig typ och sen, forhoppningsvis, sla till. \
Ska for sakerhets skull ta med mig A som ar valdigt bra pa sant har och han kan oandligt mycket mer an jag. Vill ju inte att det ska bli fel eller, God forbid, bli lurad. Inte for att jag tror det, men man vet ju aldrig. Nog for att jag kan vara tuff nar det behovs, sa kan jag nog ocksa vara lite for godtrogen och missa det finstilta.

Men innan nagonting inhandlas maste jag klara av dagen skola. Skittrakigt idag om jag far vara arlig (vilket jag tanker vara for att det ar min blogg) men i langa loppet ganska okej. Har skont schema och solen skiner sa det kunde ha varit varre.

Aterkommer garanterat om telefonen inhandlas. Jag kanske till och med lyckas gora ett inlagg fran mobilen, men det ska vi nog inte hoppas for mycket pa.

Later Alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0