Toppform!

Kvällen började med en jätte härlig middag på Nikki Beach, som för övrgit är ett av mina absoluta favvo ställen. Alla kategorier! Utsökt mat, gott vin och underbara vänner. Fy sjutton va roligt det är att träffa nya människor och närverka lite. Rätt stad för det har jag ju hamnat i.

Sedan begav vi oss till nattklubben Marquee som ligger i Meatpacking district. helt okej ställe, men ap mycket folk. Bra musik dock. Stannade inte allt för länge då tankar på morgondagens skola tryckte sig fram. Det blev tillslut en ganska städad kväll med många skratt.

Hur mår jag idag? Jag känner mig faktiskt oförtjänt fräsch och pigg, trots att jag bara fick 4 timmars sömn. Och jag känner mig inte det minsta bakis (kanske i och för sig kan bero på att jag höll mig sansad till alkoholen). Önskar att jag kunde lägga upp bilder från gårdagens bravader, men just den funktionen strejkar såklart för tillfället. Sorry!

Nu ska jag möta upp S och A för en lunch nere på Union Square. Där finns det så många härliga restauranter med uteserveringar när det är så fint väder.

Later!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej diamant fjant :D har du fått någon post? puss

2008-04-03 @ 21:25:21
Postat av: kusse malin

Vill börja med att säga GRATTIS!!!! Jag visste att du skulle klara det. men hjärtat, du skryter inte, du är bara så rakarns duktig. Jag skickar ett litet mail till dig, har lite jag vill skriva för dig inte alla andra. massor med kramar

2008-04-03 @ 22:13:48
Postat av: Rickard

Ursäkta att jag inte har skrivit å gratulerat dig, GRATTIS.

Hoppas du har haft det bra med gubbsen i Frollida:) det verkar så på korten ialla fall.
Alla vi i lilla familjen mår bra, julia har kommit på att det är jätteroligt att bada med skum så hon hinner knappt hem från dagis så ska hon bada, men INTE tvätta håret.
Skulle du komma hem nåt i sommar eller? Om du ska det så kan jag lära dig ett alternativ till rollerblades som jag har skaffat mig.
Gå in på den här länken.
http://www.youtube.com/watch?v=R1O1YaD-Gpw&feature=related

Ha det bäst Flodhäst

2008-04-04 @ 00:03:19
Postat av: Jossan

Jessica: jaaaa jag har fått kortet!!!! har bara glömt bort det!!! tusen tack och kärlek till dig!!! jag älskar dig min gris!!!! du är underbar!
Malin: Haha joo lite skryter jag nog men det tycker jag att jag är värd, och det är ju ändå min blogg :) hihi.... klart du ska maila.... ser framemot
den läsningen. kram!
Rickard: Åhhh vad jag saknar Julia trollet. Skicka gärna lite nytagna foton om ni har sånt. Det vore mysigt att sätta upp på vägen hemma! Malin, gör det du med. Japp, jag kommer hem två veckor i början på sommaren, precis efter midsommar så då ska jag träffa alla... ska kolla in detta!
kram kram

2008-04-04 @ 00:25:55
URL: http://diamante.blogg.se
Postat av: Rickard

Vad har du för mailadress?

2008-04-04 @ 06:12:33

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0