Stilla mitt hjärta...

Eller är det kroppen som är stilla?

Idag har varit den första dagen på 15 dagar som jag inte har tränat. Känns nästan lite konstigt faktiskt, som om jag har abstinens efter det. Men som en klok man en gång sa; "ibland måste man låta kroppen vila" vilket är precis vad jag har gjort idag. Funderar starkt på att även göra detta till min unnar-dag, då jag får äta vad jag vill. Godis någon?

Mötte upp A, H och N i Village för grekisk lunch och strosande i solen. Alltid lika trevligt att hänga med vänner. God mat, goda skratt och gött väder. Kan det bli bättre?

Vill passa på att tacka alla er som har tagit er i kragen och börjat kommentera bloggen. Vissa för första gången och andra kommer igen. Vill också säga att alla kommentarer läses och uppskattas även om jag tyvärr inte är kapabel att kommentera själv. Det är något knas med min dator så jag kan tyvärr inte kommentera era kommentarer utan kan bara göra mina sedvanliga inlägg. Hoppas att ni förstår! Men återigen Tack!

Ikväll lutar det åt att slappa hemma med en film och popcorn, eller jag menar godis. Känner mig lixom inte sugen på att gå ut och festa. Får se om jag hinner/orkar ändra mig till senare eller om jag spar det till framtiden. Imorgon är en ny dag och nya äventyr med den, så tills dess; Håll i hatten och simma lugnt! 

 
 

Kommentarer
Postat av: Mumin

...guess what..I am too pooped to write..how about that...definitely a first..
..anyway..I now have a clean house, clean car, clean dogs ,clean laundry ,winter rugs and curtains and all, and even a clean me...
and I too will be waiting for news...
..Good Night...

2008-04-26 @ 02:25:02
Postat av: Farmor

Jag är avundsjuk på Mumin, som har hunnit göra allt klart redan.Har inte haft lust att börja ens.
Ta till vara solen så mycket du kan Jossan,för det kommer molniga dagar.I början av maj händer det mycket här.Julia fyller 3 år,Malin blir 30 oJerry fyller också år.sedan ska jag o M o Kj gå på teatern, det ska bli roligt.
Sen ser jag att Amanda blir 10.det är ite alls underligt att vi börjar bli gamla eller hur Mumin.
Det ska bli rolig att träffa dig igen Jossan.
Kram.

2008-04-26 @ 09:28:14
Postat av: Göran

Tack för de orden Jossan, klok man var det!!
Till Solveig vill jag bara säga att, det kostar att ligga på topp!!!
Jag är på gång åt det hållet, men har dammsugning, våttorkning och bilen kvar!!
I går e.m drog familjen till Sölvesborg (1,5 timmes bilfärd) för att fira en nära vän till familjen. Gissa om hon blev lång i ansiktet, då hon inte hade en susning om att vi skulle komma (tack till övriga familjen som hemlighöll vår ankomst)dit, till hennes föräldrahem!!!
Alltid kul med lite bus!!!
Idag är det, efter huset, bad på Vanningen och sedan hem till förberedelser inför kvällens happening! Karlssons kommer på middag, med bl.a grillat lammfärs på spett och mycket mer!!! det ska bli gott må ni tro!
Ciao!
Göran

2008-04-26 @ 09:30:23
Postat av: Marianne & Kjell

Ännu en härlig vårdag på Lidingö. Vår brf har haft städdag i dag 10-12, då rabatter fixas, krattning ooh sopning av entrégångar och trottoarer. Vår gata är ju privat. Nu väntar vi på sopning av gatan endera dan. Innan dess är det ju ingen idé att tvätta fönster heller, så det har vi kvar. Efter städtimmarna, där medlemmarna ställer upp "mangrant", grillar vi korv och minglar en stund innan var och en återgår till sitt. Vi har en fin gemenskap i området. Marianne besöker slottet med en väninna på dagen och jag tror att jag sätter mej på balkongen och gör som du Jossan: tar vara på soltimmarna när dom finns. Hoppas du själv hade en skön slappardag igår. Kram från oss. Kjell

2008-04-26 @ 13:41:02

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0