Sommar och soliga dagar...

Äntligen har det fina vädret kommit och landat. Det är varmt, soligt och underbart, och det bästa av allt är att det ska hålla i sig. Måste kolla med Brian hur man kommer upp på vårat tak så jag kan spendera min lediga fredag med att sola. Snart ska jag ut igen och träffa J och N för en fika på Fika. Kanske till och med klämmer in en kort prommis i parken då jag inte hinner springa idag. Har en nedrans kvälls klass som jag måste gå på. Men det kunde vara värre, ikväll ska vi träffas upp här hemma, förfesta, beställa take out och sen kanske gå vidare. Måste ju passa på när vännerna är här. Och ikväll ska jag komma ihåg kameran.

Gårkvälen spenderades i SOHO med middag på Soho Park och drinkar på Spring Bar. Trevligt trevligt!

En liten hälsning till kära pappa som ligger hemma med nyopererat knä. Krya på dig!

Nu; sommar och soliga dagar!!!

Kommentarer
Postat av: Göran

Ha en härlig kväll, men ta det lugnt med du vet vad!
Kram
Göran

2008-04-16 @ 21:25:10
Postat av: Jossan

Will do! Tack farbror!

2008-04-16 @ 23:46:16
URL: http://diamante.blogg.se
Postat av: Mumin

...happy weather up here too...but did you happen to catch what Denver, out in Colorado has...8o degrees yesterday...and today a snow storm warning...go winter...

2008-04-17 @ 05:22:33

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0