Solglimt!

TodayPartly Cloudy67ºF      WednesdaySunny74ºF
ThursdaySunny76ºF           FridayMostly Sunny71ºF

Inte en helt dalig vecka att se framemot. Eller vad sager ni?

For er som inte vet hur man raknar om Fahrenheit till Celsius sa sa tar man F-30 och delar svaret pa 2. Ta onsdag till exempel: 74-30=44  44/2= 22*C. En riktig svensk-sommarvarme-vecka som ni ser. Det blir solbrillor, klanning och picknick i fortsattningen!
 
Hur ar vadret hemma? Tycker att ni ar lite daliga pa att uppdatera mig om sant...


Kommentarer
Postat av: farbror peter

Hej igen. Du skulle bara veta våra grader här på Lidingö du skulle längta hem om du visste hur sommaren kommit hit. Du ska veta att jag är först att blogga eller vad det heter. Nina och jag var i Kungsträdgården igår och satt på ett av uteställerna och njöt av körsbärsträden som står i full blom med ett klas vin och en öl sen fick jag med Nina på fotboll vi såg Djurgården-Gais det blev 0-0 men Djurgården är ändå bäst. Vi har börjat våran paddelsäsong med 2 turer från kyrkviken och ut till Gåshaga och tillbaka. Första Maj helgen ska vi ut på tur med kajakerna alltså det blir att bo i stugor och ved eldad bastu och ett dopp i havet ca:5 grader nu, det ska bli kul, din pappa ska med också. Nä nu måste jag sluta för jag kan inte berätta hela mitt liv här.
Många Kramar från
Peter och Nina

2008-04-22 @ 19:03:30
Postat av: Mumin

...I should have known, leave it to you my Diva to explain the difference beween Fahrenheit and Celsius so easily..so here is one more for you Swedes to practice on...havet here is only 42 F today...but man do I envy you the ved eldade bastun...fy fan vad man blir hemsjuk...oops,was that me swearing..sorry....and yes, it really is pitiful on your front these days with news for Josse(oh, and me)...must say it one more time..fy fan..boy that felt good...but I guess you all feel you'll be seeing her soon...wake up people..not until late June for godness sake...oh and what's wrong with telling us all about your life...sounds good so far...please continue...

2008-04-23 @ 00:49:58
Postat av: goran

It might be dangerous!!! If some one reads about your life, as if someone would care about what we do!!??
If they read what Solveig is writing, that´s an other ballgame!!!
Bye!

2008-04-23 @ 17:14:58

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0