Sea!

Ännu en underbar dag med S. Pallade inte att åka hem igår kväll så jag sov hos A & K i Brooklyn. VI tog en seg morgon med en lång frukost, tog oss sakta in till stan, strosade runt, shoppade lite mer, fikade lite mer och hade det lite mer mysigt. Vill inte se henne åka tillbaka till San Diego imorgon. Men jag får väl ta mig en weekend hos henne snart. 

Det blev en skitbra kväll med middag på Sea, i trendiga Williamsburg, Brooklyn. Bästa stället i bästa området. Här vill jag bo. Som ett söder med skönt häng. Sea är en thailändsk restaurant men gudomligt god mat till löjligt billiga priser. Såg även en massa andra sköna ställen som jag ska tillbaka till. Utan tvekan veckans favvo. Alltså både området och restauranten. 

Oj, vad jag babblar på... har druckigt lite vin... märks det? Sitter hos A & K igen och ska dricka ännu mer vin. Blir nog till att sova här en natt till. Men va sjutton, jag har det ju så bra. Det får la bli en relativt lugn fortsättning på helgen efter imorgon. Hur blir er helg?

Puss och god natt! (när vi väl kommer i säng)

Kommentarer
Postat av: Liza

Om du är vid datan så kom och skyepa lite. Håller påatt städa men jag har datorn och skype på..

Kärleek!

2008-04-05 @ 17:03:40
Postat av: carin lindman

Hoppas att ni hade det trevligt och fortsatt trevlig helg, vi tar det bara lugnt för jag är ledig denna helg har jobbat ganska mycket så vi bara slappar och tar det lugnt det är ganska skönt ibland.
trevlig kväll
faster carin

2008-04-06 @ 00:22:42
Postat av: Liza

Vi tar skype senare, kanske i kväll när jag är i sollentuna. Får se vad som händer men det löser sig. Nu ska jag dricka mssa kaffe, piggna till och köra ut på stan.. när kommer du hem? jag vill ha kör kort innan det :D hihi

PUUUSSSS

2008-04-06 @ 11:24:53
Postat av: Jossan

jag kommer hem dagen innan midsommar, tror att et är på en trosdag kväll.... drar med er till landet under midsommar helgen och sen stannar jag i ca 2 veckor innan det bär av till staterna igen...
jaaa nu får du jobba på Liza, men du om någon klarar det!

2008-04-06 @ 15:30:35
URL: http://diamante.blogg.se
Postat av: Jessica

såg minsann vad du skrivit till liza. vill bara berätta att jag faktiskt inte har nåt robotleg längre så de så.. pilutta dig :D
puss!

2008-04-06 @ 22:30:30
Postat av: Liza

haha robot leg, du kommer alltid vara robot leg =P

2008-04-06 @ 23:10:01

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0