Mattematik och pluttifickationstabellen!

Det finns inget som går upp mot lite huvudräkning så här på kvällskvisten. 1+1, 2+2 osv... Eller hur var det nu, är det mattematik jag inte gillar? Måste reda ut det där tror jag...

Här är i alla fall en enkel ekvation (dom gillar vi bäst, eller hur?)


   +      +   = snart en underbar trio igen!


Som kära Solveig nämnde i kommentarsfältet så är det inte lång tid kvar tills jag kommer hem till Sverige och gästspelar. Lite drygt 2 månader kvar. Bara!

Som hon också påpekade så skulle det sitta fint med lite mer uppdatering från eran sida. Inget speciellt, typ bara: "Idag är det fint väder" eller "Igår hade jag en gul tröja på mig" eller för all del "Kurt på jobbet driver mig till vansinne" Inte mycket, bara lite. Spara er inte tills jag kommer hem, jag vill ha dialog nu! Tack!


 


Kommentarer
Postat av: Liza

Idag är der super väder. 16 visar den lilla saken på väggen som i och försig sitter lite i solen.. men ändå.
Nu ska jag ringa samtal och sen ut i solen och promenera.. och sen plugga huvudet av mig..
Pappa har lagt golvet i köket så nu fattas bara lite taperter och kakel så är det klart!! :D

Puussss

2008-04-23 @ 10:29:21
Postat av: Kerstin

Vem f-n é Kurt?
Kram

2008-04-23 @ 15:20:24
Postat av: Mamma

Har inte alla en Kurt på jobbet?

2008-04-23 @ 16:33:43
Postat av: goran

Alla har väl varit på kurs med Kurt!!!??? Eller??
Två månader är ingenting, jag känner redan sommarlovsvibbarna fara runt som en inoljad blixt i magen på mig!!
Farbror G

2008-04-23 @ 17:10:19
Postat av: Liza

Haha kurt kan vara härlig. Jag gillar inte det här att folk har jobb där det ingår sommarlov det är väl lite orättvist?!
:)

puss

2008-04-23 @ 22:20:50
Postat av: Mumin

...well my smart alec Diva..."you got mail"....
...83F here today...beach was packed, but very few braved the water...and 2 months is almost half the summer...boy Josse you better keep up your math lessons..the professor needs them...oh I had a school kamrat i femman some hette Kurt faktiskt......so glad he's still around...and today is spent turning my winter abode into a summer cottage...hi hi hi...oh yeah MY, the boat is in the ocean...just waiting...

varma svettiga kramar,yuck...

2008-04-23 @ 22:28:52

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0