Klara, färdiga, gå!

Vad som skulle bli en härlig ligga-och-sola--taket-eller-i-central-park-ledig-fredag har nu blivit till en dag med oväntade saker. Inte för att jag har något emot en surprise lite då och då, men ni som känner mig vet ju att jag är lite lätt sol-beroende och prioriterar stekande i solen för praktiskt taget allt annat. men men...

Oväntat #1: Det är inte riktigt lika fint väder idag som det har varit och som jag trodde (läs hoppades) att det skulle bli, så den ända solningen jag får idag blir min lilla lunch picknick på taket. Inte ritkgit en samma sak som att ligga på en filt i parken, men om det är vad som bjuds så är det taget.

Oväntat #2
: Alice har kommit tillbaka från sin Sverige semester så vi ska mötas upp och fika. Kanske till och med blir ett glas rosé på en uteservering. Det brukar kunna bli det med henne. Sen tar vi oss förmodligen ut till Brooklyn där hon bor och raggar ihop oss saker till en BBQ ikväll. Det sköna med henne är att hon tar dagen som den kommer. Vi får helt enkelt se vad som sker.

Oväntat #3: Har fått positiva nyheter ang mitt hemliga projekt som jag berättade om för ett tag sen. Kan fortfarande inte avslöja mer än så här, men det känns positivt och bra. Och om allt går vägen den kommande veckan så ska jag väl kunna presentera hemlisen för er då.
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt med hemmlisar speciellt när jag är med och delar den med dig. Håller verkligen tummarna för att allt ska blir som du vill. Hoppas du har en trevlig eftermiddag och kväl med Alice.

Puss!

2008-04-25 @ 23:42:05
Postat av: Liza

är jag med och delar? tror det eller? haha

Oj oj, jag border inte skriva den här tiden och tillståndet på dynget och det lär bli många stav fel så nu slutar jag...
Älskar dig i allla fall..

2008-04-26 @ 02:00:13
Postat av: jessica

picknick på taket, det var något nytt! låter mysigt :) puss

2008-04-26 @ 16:49:11
Postat av: Farmor

Nu har du gjort många
väldigt nyfikna, hoppas att det blir som du vill.

2008-04-27 @ 19:39:25

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0