Fuktigt värre...

Idag har vi haft 20 grader, jätte fuktigt väder och om-vartannat-regn. Hel ok faktiskt. Jätte skönt väder när det inte regnade och sånt mår jag bra av. För övrigt så har det varit en fullspäckad dag med SoHo shopping, fikan, lunchning, ärenden som klarades av och till sist en lite barvistelse på det. banken lyckades jag också springa förbi.

Mötte upp min goda vän Sofia som är i stan på besök. Vi tog en lunch/lång fika på ett urmysigt café i East Village, eller om det låg i Lower East Side. Kommer inte ihåg vad ställer hette, men jag vet ju vart det ligger så dit kommer jag styra min kos igen. Sedan prommenerade vi till SoHo och shoppade lite. En fika på Dean&Deluca lyckades vi klämma in mellan butikerna, innan vi till sist avslutade dagen med en öl på

Jag vet att jag lovade att komma med massa härliga inlägg under dagen, men som ni hör så har jag helt enkelt inte haft tid. Ber självklart om förlåtelse för det och ska försöka prestera bättre under morgondagen.

Kan bara avsluta med att tillmötesgå era önskningar om att veta hur det gick för mig på de sista proven. Jag gillar inte direkt att flasha med skol-prestationer men jag lyckades faktiskt få A i alla kurser, så det var en väldigt bra början på min karriär på Berkeley College.

Nu ska jag kasta mig i säng och vila upp mina stackars fötter. Tror att de är lite arga på mig då de har varit instängda i mina nya höga boots hela långa dagen.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis.Du har ett otroligt huvud. Kan undra var du har fått det ifrån, men fortsätt så.
Kram.

2008-04-02 @ 08:57:28
Postat av: Marianne & Kjell

Håller helt med "Postat av:". Grattis till provresultaten och välkommen tillbaka till Äpplet. Kramar M&K

2008-04-02 @ 09:42:02
Postat av: Göran

Hi there!
Congrats!!!
I´m back too!!
The realise-thing has to wait though!?
Technical problems (Göran!!!).
But there are some photos!
Bye!

2008-04-02 @ 11:09:05
Postat av: Mamma

Vad mer kan man vara än STOLT!

2008-04-02 @ 13:55:07
Postat av: Jossan

Ni ar sa snalla och gulliga... tackar, bugar och bockar!

2008-04-02 @ 15:42:28
URL: http://diamante.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0