Förbannelse!

Har varit häri över 4 månader och har fortfarande inte köpt mig några jeans. Hur skamligt är inte det i jeansens hemland? Var i alla fall på Levi's idag och kollade runt. Fasiken va snygga kläder de har, och de flesta jeans kostar inte mer än $60. Jätte bra pris på jätte bra jeans. Kollade runt ganska länge och lyckades tillslut hitta 2 par som var underbara. Ett par med bootcut och ett par lite rakare/tightare. Hade slagit till på stört om det inte var så att jag såklart hade lyckats hitta de ända 2 par som kostade väldigt mycket mer. Jag menar, vad är oddsen för det? Jag måste ha en förbannelse vilandes över mig. Har inte bestämmt mig än, men jag la undan dem för att sova på saken.

Var en sväng förbi Nike också. Ända sedan Florida, när pappa såg vilka förfärliga skor jag springer i så har han varit på mig att köpa nya, så idag gjorde jag det. Ett par Nike Zoom med blåa detaljer inhandlades. Var såklart tvungen att testa dem med detsamma så det blev en liten tur i parken. Jag bokstavligt talat studsade fram. Vilken känsla. Bilder på dessa skapelser kommer imorgon. Fick även med mig en rosa klänning från H&M, som även den kommer inom kort.

Nu bär det av ner till Little Italy för att möta upp vänner från Sverige. Vi ska äta middag, dricka vin och prata gamla minnen. Nice som fan!

Puss!
   


Kommentarer
Postat av: Göran

Keep on running girl!
Couldn´t you buy one pair instead of two?
Take it easy with the booze (vine)man!
Farbror G

2008-04-15 @ 06:20:42
Postat av: Mumin

...no need to worry herr professor...she drank milk while here,well maybe not all the time...but anyway... while you know who kept swigging the red stuff...
...greetings from sunny..yeah..sunny North...but still cool...

2008-04-15 @ 15:10:41
Postat av: Jossan

Mjolk, ja det ar allt bra gott! Men inget slar en svepa vin ibland... man maste ju unna sig saker, vi lever ju bara 1 gang...
har ar det ocksa fint idag!

2008-04-15 @ 16:01:25
URL: http://diamante.blogg.se
Postat av: mumin ...igen

...you really make me laugh my beautiful Diva...when I was in Sweden last year, and saw all those incredible slim stuprör jeans, that really fitted the bodies like a second skin, I immidiately had to have a pair...and of course on me,they did not look anything like on all those young delicious Glam Swedes,but still a whole lot better than anything I had with me from over here...so what are you talking about...now the running shoes, there now, we definitely have the edge...still....

...by the way...did you like the candy girl...

2008-04-15 @ 21:43:27
Postat av: farbror Peter

Ja du Josefin, jag säger bara Adidas det är rätt märke det. Detta märke har din far fått på hjärnan och vad är skilldnaden! jo det är att han känner Anders och fått så mycket billigare utan att veta vad som är bäst. Nä skojar bara jag får så många jackor och skor från adidas gratis så jag måste protestera. Du ska veta att det är en himla tur att du är där du är för på så sätt får vi höra av släkten både från Swedala och USA det ska till att någon åker utomlands för att höra från alla. All heder till dig.
Peter

2008-04-22 @ 18:39:54
Postat av: farbror Peter

Hej igen. Jag glömde visst att säga pappas favorit märke hette det Nika eller Nike?
Peter

2008-04-22 @ 18:42:36

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0