Fit for fight!




Igår var en kass dag. Den har jag nu lagt bakom mig och blickar istället framåt. Framåt i det här fallet syftas på studier och åter studier. Var förbi ett gym igår och har, hör och häpna, gått och blivit medlem. Nu ska här brännas kalorier så det ryker om det. Ska dit idag för mit första personliga tränar-pass. Hoppas att jag inte gör bort mig allt för mycket med mina otränade muskler och degiga kroppsdelar.

Men, man måste ju börja någonstans, right? Och hur bad can det bli?

Kanske ska ta och tagga ner på min kaxighet då han kanske rent av tränar skiten ur mig. Hoppas bara att jag tar mig hem och inte får träningsverk direkt. Det, om något, vore pinsamt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0