Boston!!!




Antligen bar det av till Boston! Som jag har langtat. Ska bli sa kul att fa se stan, traffa familjen och bara komma bort. Det kanns nastan som om jag ska aka pa en liten mini semester, aven om det varken ar utanfor landet eller speciellt langt borta, men attans va skont det ska bli.

Tankte att jag skulle passa pa att turista lite nar jag anda ar dar, det maste man ju nastan gora. Men det forsta S sager nar jag ringer ar att det regnar och att det ska vara skitvader hela helgen.. Ska det fa stoppa mig? No sir! Jag ager ju faktiskt ett paraply!

Nu bar det av ner till China town, ska kliva pa bussen och landar i Boston om lite drygt 4 timmar. Massachusetts, here I come!

Kommentarer
Postat av: Göran

Have fun and a real great weekend, even if you have to spend it with you know who!?

Just kidding!!!! I would love to be there with you!

Dont forget to look in to my blogg later on, news is one the way!!

Goran

2008-04-11 @ 17:09:14
Postat av: Farmor

Hej igen. Det var roligt att prata med dig live så att säga.Det var ju inte bra att grannens hund väckte er i morse,men solveig skulle ju upp ändå när barnen kommer.
Hoppas att det inte spöregnar hela dagen.
Kramar till er alla.

2008-04-11 @ 17:52:27

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0