Back on track...

Jaha, da var man tillbaka i New York. Back to reality som man brukar saga. Kanns faktiskt ganska ok. Skolan alltsa. Det kanns som det enda positiva just nu. Har bra larare och ett bra schema. Kommer definitivt att bli en tuffare termin men jag kanner mig redo. Annars ar jag allmant seg, redan trott pa det regniga vadret och gar och vantar pa att det ska handa nagot kul. Sen var det ju sjalvklart trist att lamna pappa ocksa. Men ack sa bra vi har haft det!

Det har ar tyvarr det enda jag hinner med just nu. Som den busy New York kvinna jag anda ar sa har jag miljoner saker att gora idag: springa till banken, kopa skol grejor, packa upp min vaska och luncha med en kompis, to name a few... Det har inlagget var mer menat som ett jag-ar-tillbaka-i-stan-inlagg och ett jag-gor-ett-test-inlagg-for-att-se-om-blogg.se-har-fixat-till-sig-efter-nagra-dagars-strul-inlagg.

Roligare och mer inspirerande inlagg kommer under dagen. Det ar en till grej att klamma in pa min to do lista.  

Hej sa lange...!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen till vardagen,som vi andra har.
Här är detvår på riktigt just nu,men man vet inte hur länge.
Har du fått svar på hur proven gick som du hade före semestern.
Kramar.

2008-04-01 @ 19:30:41
Postat av: carin lindman

Välkommen till vardagen som vi andra och hoppas att du haft roligt. Jag undrar också hur det gick på proven du får höra av dig om detta. Vi har haft några dagar sol och idag var det helt underbart synd att man måste jobba. Aånt är livet.
Kram från din enda faster

2008-04-01 @ 21:21:56
Postat av: Göran

Tja!
Efter en massa strul med blogg-sides-byten till någon annan... jag vet inte, men det har inte gått att skriva inlägg på min blogg iallafall.
Nu verkar det fungera, men dock inte tidsmässigt!
Dax för bingen och jag menar nu!
Kul att du e´back in bus...
Snart... på en blogg nära dig...
Håll utkik och öronen öppna...
G natt!
Farbror G

2008-04-02 @ 00:09:17
Postat av: Mumin

....rat ata taaa..bloggen var det som det var fel pa, and not my ratty old computer..I am soooo so happy... sorry I sounded so morose and panicky...chill..was the advise I got...so now I am chilling...

..oh and welcome back to our bleak Spring weather...must be the fairies playing an April fools joke on us...

2008-04-02 @ 05:30:01

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0