Äntligen fest!

Ännu en dag avklarad. Ganska skönt när man har ett eget-ihop- satt schema så att man får det lite som man vill ha det. Problemet är bara att man inte kan skylla på någon annan än sig själv om det känns tungt. Men som med det mesta så väger det braiga upp det dåliga.

En sak jag inte blir klok på här i stan är vädret. Ena dagen är det tropisk fukt och regn, andra dagen, som idag, är det kallt och klart. Jag vet ju inte hur jag ska klä mig när det är så här. Jag lyckas antingen klä mig för varmt eller för kallt eller bara fel. Skit!

Ikväll blir det nog en utgång. Har inte varit ute och partajat sen jag kom hem från Florida så nu börjar det dra i dans-nerven. Sen hjälper det ju inte att jag har S här på besök. Hemma var vi inte bara arbetskamrater utan också fest-vänner. Vi har alltid så kul tillsammans så den här chansen vill jag inte missa. Undra om jag kommer att säga samma sak imorgon när jag förmodligen sitter bakis i skolbänken. Den som lever får se.

Senare ikväll har jag min första kvällsklass i "Ascent of Science" vi får la se hur det går. Och sen bär det ut på stan. Får se om jag hinner få in ett blogg inlägg innan jag sticker ut, annars får ni hålla tummarna för att min morgon inte blir allt för hård.

Kram och kyss!

Kommentarer
Postat av: Göran

Oj oj oj, vad jag INTE blir avis!
Jag visste faktiskt inte att du
var en sån SPP-are!?
Det är shoppa och parta om vart annat!?
Jag vet inte vart du fått det ifrån...
Ciao
Farbror G

2008-04-02 @ 22:41:04
Postat av: Göran

Vad menar du egentligen med "Äntligen fest"??
Shop o PartyPrinsessan?

2008-04-02 @ 23:25:26
Postat av: Jossan

Jaaa vad menar jag egentligen med det? Den tar vi och klurar lite pa vettja!

Latt att jag ska borja anvada smeknamnet SPP (shop och party princessa) den var klockren om jag far saga det sjalv!

Jag vet dock inte heller vart jag har fatt mitt ifran... om min nasa inte vore sa himla lika pappas sa skulle jag nastan tro att mamma en gang i tiden hade en bekant som gick under nanmet "brevbararen"!

2008-04-03 @ 01:36:35
URL: http://diamante.blogg.se
Postat av: Liza

Haha nee du när jag sitter bakom ratten ska vi inte köra fel =P haha eller så tappar jag mitt lokal sinne och bara kör :D bäst att du övar upp lokalsinnet, om man nu kan det haha

Ja, det var lite roligt men mest läskigt faktist hade nästan lust att springa efter honom och säga till honom att han skulle stämma dom ;)

Och du, du har nog solat klart för den här gången. Nu är det min tur =P hihi

Saknar dig!

föresten, hur blev kjolen passade den alls? tror du att du kommer kunna använda den?

Puussss

2008-04-03 @ 11:32:23
Postat av: carin lindman

Spp var en bra idé, jag tror nog att du har lite näsa från både mamma och pappa eller hur? Vädret ja? jag vet inte heller hur jag ska klä mig just nu för på morgonen är det dimma och halvkallt och när jag kommer hem är det varmt och soligt, men dom säger att det ska snöa i helgen ja inte vet jag. Ha det så kul i kväll och se till att du inte är för mycket bakis /ha,ha,ha).
puss och kram från din enda faster

2008-04-03 @ 16:45:52
Postat av: carin lindman

Förlåt att jag glömde att gratulera till betyget, visste jag väl att du skulle få. Man kan ju som sagt undra vem du har fått din hjärna ifrån eller är det din egen tro. Jag är jätteglad för dig.
puss och kram faster

2008-04-03 @ 16:52:32

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0